RIX FM 24/7

Ja idag kan man ju inte säga att skolan var den bästa. Det började ganska bra men slutade j*vligt dåligt.
Jag hade prov idag procent och jag hade inte plugga nåt så man får se hur det går. Imorron kommer min kusins "kille" och vi ska mobba honom lite.
Annars har vi varit och badat. Aron kom och min kusin tyckte han var söt. Men det är inte så intressant. Sen försökte han staila lite. Vette om det var för mig eller min kusin. Min lilla syster och hennes kompis blev lite kåta där xD.
Calle "simmade" som vanligt på sitt speciella sätt. Med sina puffar på ryggen. Casper ville leka min och hans lek 1,2,3. Det går ut på att man ska räkna till 3 sen ska man doppa sitt huvud under vattnet och upp igen. Han tyckte det var jätte kul medans jag tyckte lite mindre om det. Han fick också bada i storabasängen men han gillade det inte alls. Han hatade det faktist till och med.
Efter badet så köpte vi glass och åkte hem. Min kusin började sen städa mitt rum medans jag latade mig på datorn. Men det är faktist hennes rum också nu. Sen snackade jag lite med hennes "kille" och sen så snackade dom hur länge som helst som vanligt dårå. Jag glömde ringa min älsk ida :( Men han vet iaf att jag gillar honom hoppas jag.
Min idiot till lilla syster var tvungen att sova här idag :@ Jag vet att det är dumt att hata sin syrra så men hon går mig på nerverna!!! Hon tar sönder mina saker och tar saker av mig -.- Dom flesta förstår inte hur det är.
För det är inte många av mina kompisar som har 23456789012345678998 st syskon. Okej jag kanske överdrev lite men iaf 7 st och det är nästan så många.
Aja ska göra nåt vettigt nu än att tråka ut er med mina inlägg.
 Hare bra!
Vinter i pajala. Idag var det typ -30 då när bilden var tagen var det ungefär samma.

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0