Oväntad innebandy

Idag har jag typ bara varit i skolan. När vi skulle gå till maten så försökte mimi fälla mig och jag försökte fälla henne också men det slutade med att vi båda hamna i backen. Medans dea och helle skrattade så tog dea sig chansen att ta en bild och det var den mest misstolkande bilden jag sett xD Sen när vi hade NO så hade vi värsta äckel vattnet men sen gjorde vi en massa så det blev renare än kranvatten och om jag drack upp det där vattnet så skulle jag få en cola av dea så jag drack upp det där äckliga vattnet och det smakade mycket äckligare än kranvatten!

Ja sen har mimi försökt putta mig i snödrivor men det slutade som alltid att det är hon som hamnar där XD Sista lektionen hade vi svenska men istället hade vi visst innebandy och ingen hade sagt nåt till oss! Men man var tvungen att vara me fast man inte hade me sig kläder. Så jag var målis hela tiden för att slippa svettas XD

 Efter skolan hade jag spelning så jag var först på den sen var jag ett tag me helle och dea och sen efter dea snackat i telefon så fick jag ringa andré en sväng(: Sen har jag bara snacka i telefon me andré och varit på tennis :P det gick ganska bra för mig den här gången :D Sen har jag bara chatta med folk på msn och så vidare :P Aja det har väl inte hänt så mkt mer. Ha de bra!

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0