Kiruren

Idag så hade jag försovit mig igen! Jag hade alarmet på 7 och sen stoppa jag på snooza(?) och sen så kommer mamma och säger att jag måste vakna för klockan är 20 över 8! Jag fick panik för jag var tvungen att fixa mig och packa idrotts kläderna.
På idrotten hade vi fotti för typ första gången. MItt lag vann med 4-2 :D Och jag gjorde ett mål *stolt* XD
Sen på bilden kom en kille från kiruren och typ fråga oss om meänkieli/finska och så tog han bilder. Mimi och dea satt med ryggen mot honom och helle höll för ansiktet med handen och jag fatta typ inget så jag bara forsatte sen så sa helle att han hade tagit bilder! :O Jag fick typ psyk. Sen så typ skrev han en massa.
Sen som vanligt fick vi gå ut och gå utan att nån hade förvarnat oss! Så vi gick som vanligt en lång promenad. Sen tänkte Mimi knuffa mig i snödrivan och så fick jag på nåt konstigt sätt Mimi framför mig och så blev det hon som fick ett snöbad istället :P Fast då kom typ alla på mig :o Fattar inte vrf.
Sen så gick jag me Mimi och Helle till en ungdoms sak och Dea kunde inte för hon hade skadat sin arm ): Men där hade vi 3 iaf jätte kul XD

Sen när jag kom hem så beställde vi mat jag tog sovas tallrik :D Sen kollade jag en film som heter 100 feet den är faktist jätte bra! Rekomenderas för dom som gillar skräckfilmer.
Sen så började en ny skräckis på tv som jag kollade på hide and seek. Den var faktist bra men lite trög att förstå.

Ajja, men ska dra nu och kolla Navy CIS. Hade bra!

Usäkta bilden men ville ha nåt så hittade jag den här.


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0