GRATTIS :D

JIPPI! Fick just veta att min kusin och hans tjej har förlovat sig :D Dom förlovade sig igår. Så grattis till dom XD
Själv vaknade jag för några minuter sen. Jag kollade hur mycket min blogg var värd igår och den var värd 3014 kr!!!!:O
Jag sitter och lysnnar på min kusin och hennes kille eller kompis inte vet jag. Han kommer på onsdag och jag och min kusin ska mobba sönder honom xD
På kvällen kollade jag patrik 1.5 den var ganska bra ändå.
Min kusin sov och jag låg och glodde film till typ 05.30 och så väcktes jag 12-1. Mamma ropar att jag måste gå och äta. Sen skriver jag me en -.- Men men skriver mer senare
Hejs

Låt ordet flöda
Postat av: Nella

Alla andras bloggar är värda svinmycket, och min bara lite över 700!!! feel angry Nejmen det är klart, skillnaden är ju att ni andra skriver intressanta inlägg:P

2009-02-16 @ 15:13:55
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/
Postat av: Jag

Intressanta? Dina är mkt mer intressantare än mina :O :D

2009-02-17 @ 17:25:46

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0