En dag me Amna

Nu har jag inte skrivit på jätte länge på bloggen. Men har inte haft tid. Så mkt att göra och så lite tid.
Eller jag har ju inte gjort så mkt viktigt. Men för nåra dar sen somnade jag 17:00!!!!! :O Men iaf jag var igår på skolan och hade kul. Sen gick vi ett litet tag från so:n för att få kolla på invigningen på sporthallen eftersom att det är norrskensfestival.
Sen på engelskan hade vi jobba ut hela lektionen så vi skulle igentligen inte behöva ha engelska men så var vi tvungen att städa skåpen sen skulle vi få sluta. Men det fick vi inte då fick dom flesta psyk på Laila men det slutade med att alla gick.
Sen har jag varit me Amna och vi var i min mormorslägenhet (min). Och där satt vi och fetta oss innan vi gick till skumbadet. Där var det ganska många personer. Vi gick iaf och bada och hade kul där. Jag svalde skumm ungefär 10 ggr. Det var inte gott och det brände i halsen som fan. Sen så dränkte jag och Amna varan lite.
Sen skulle vi båda "döda" aron för att han hade skvätt vatten på oss och vält mig från en madrass. Men det blev inte så mkt av det eftersom han är för strak för att vi ska kunna "dränka" han. Men sen kom Elin, Karro och Jossi.
Dom kollade medans vi badade och så. Sen blev helle puttad i vattnet med kläderna på.
Menmen, sen gick vi vid 11-12 till min mormor och fetta oss. Sen hämta mamma oss och vi somnade vid 2. Amna somnade före mej. Nu har vi bara latat oss.
Hare bra


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0