Blondi

hej! Idag har jag varit i skolan och vi fick veta vad vi fick på NO provet. Och jag fick bara 32,5 :O Snålt XD
Efter skolan var jag me Helle, Dea och Mimi. Vi hade jätte kul och Dea färgade mitt hår blont :D Det blev fint men jag har jätte mörka ögonbryn -.- Sen efter det gick jag hem för min kusin hade kommit hit igen :D hon hade me en jätte snäll kompis. Vette vad man ska skriva mer. Förlåt att jag inte skrev igår men först tänkte jag men glömde, sen så blev jag så trött så jag glömde och gick och sov igen xD
Aja, men ska se film nu me dom. Ni får se en bild nån annan dag och dom som går i samma skola får väl se imorron.

Hejs


Låt ordet flöda
Postat av: Nella

WHAT??? Det var ju mycket..:O

2009-02-06 @ 19:16:53
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0