alla hjärtans dag

Ja nu har jag bara varit och badat me jenny och nåra syskon. Calle som är 5 år  blev helt stolt när han kunde simma hundsim i storabasängen med sim puffar. Efter badet så kom vi hem och jag var bara på datorn och sociala mig.
Blinda Mats var hos oss idag -.- Men som tur var så kom han inte så mkt till mitt rum.
Vi ät våfflor men eftersom mina syskon var så j*vla hungriga fick jag bara 1 som jag delade lite med av till min kusin.
Sen har jag prata en massa med Amna i telefon och så har jag ätit glass med jordgubbar med min kusin.
Det lät jätte roligt när hon sa jordgubbar för hon kan inte så mkt svenska så då sa hon: djurgubbar.
Hahaha, det lät så roligt. Jag har typ lärt henne svenska hela dan idag :P
Nyss snackade jag me andré :D Vi snacka typ om en massa. Han skulle gå och sova och jag borde nog också göra det för klocka är 03:40. Har också blivit förbjuden av min kusin att ha nån kontakt med mina 3 "kompisar" idag.
Imorron kommer kanske Amna :D Om hon kommer ska vi sociala oss me sims hoppas jag.
Nu måste jag säga förlåt till Amna igen för att jag inte ringde henne :( Ni har kanske märkt att jag säger ofta förlåt till henne.
Jag kan inte vara en bra siss. Men hoppas hon orkar förlåta mig 1 gång till.
Ja nu finns inte mkt mer att skriva om
Ha de bra!


Och hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0