12, fredag den 13:e och alla <3-dag

Ja på torsdag så var jag och kolla på dogge doggelito och en massa andra. I skolan så hade aron stoppa ett häftstift på min stol och jag hade inte sett den så jag satte mig på den och typ hela nålen åkte in i låret! :@ På måndag ska han fan få tbx! Jag tycker synd om amna som sov hos mig på torsdag. Jag lät henne fixa min blogg. (har inte hunnit se den ännu) och jag bara somnade så hon satt ensam uppe :( Förlåt.

Igår var jag med Helle och Mimi först och vi skulle till päivis och färga helles hår Istället för att ta den lätta vägen förbi frasses tog vi och gick baksidan. Där äre en massa snö och istället för att ta stigen så tog vi en plums väg och det gick ju helt åt skogen först ramla Mimi ner för backen sen var det min tur att ramla och jag blev ju helt j*vla blöt. Sen tappa helle sin vita sko i snön och hittade den inte förrän efter ett tag. Men sen färgade hon sitt hår blont och det blev jätte fint. Sen sov jag hos dea och vi hade jätte kul vi kolla på film och så.

Idag är det alla <3-dag och det värkar vara min otursdag istället. Har 3 kompisar som vill dissa mig. Fast det var tänkt att vi skulle sova alla 4 hos en av dom. Fattar inte hur dom pallar. Visste inte att jag var sä j*vla tråkig att vara med. Menmen nu vet jag iaf att jag är tråkig. Hoppas alla andra får det bra på alla <3-dag. Men ska väl ha kul med min kusin Jenny istället(: <3 Förlåt amna igen. Jag hann inte läsa NSD igår men läste den idag istället. Det var jätte fint och du är också en jätte fin siss<3 Du är den bästa för du sviker inte lika mkt. Sen vill jag önska alla en bättre alla <3-dag än jag fick. Ni ska få se en bild sen på den lilla spalten eller vad man ska kalla det som amna skrev <3 Ha de bra

Dogges kusin, jag och dogge

Dogge och jag. Dissa mitt utseende bara XD

Dogges kusin, siss(Amna) och Dogge


Låt ordet flöda
Postat av: Siss

Inte gör det nånting , jag somnade oxå allt eftersom :D Du e ju inte tråkig att vara med :O det e dom som e trååkiga när dom inte fattar .. I L Y Siss Ever and Always <3333

2009-02-14 @ 15:33:13
URL: http://rattfallan.blogg.se/
Postat av: Nella

Håller med "Siss", verkligen..

2009-02-16 @ 15:12:07
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/
Postat av: Jag

aww, ni e bara så bra kompisar och systrar :*

2009-02-17 @ 17:26:59

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0