Min åsikt om "kända" bloggare

Tänkte skriva lite om vad jag tycker om dom någolunda kända bloggarna som jag har läst...

Kissie:
Enligt mig så är hon väldigt omogen för att vara 18 år.  Hon tror att alla är wannabe henne men så är de verkligen inte. Jag skulle iaf inte vela vara henne.
Vem vill vara en översminkad blondin som tror hon är bättre än alla andra och ser bäst ut. Sen när hon skriver taskiga saker om folk t.ex om blondinbella. Va får hon ut av de? Sen verkar hon lite rasistisk
Gillar inte hennes blogg ett dugg!

(N)

Amandavardet:
Tror hon är bäst i hela världen. Tror att alla vill se ut som henne och att hon är snyggare än alla. Men jag tycker inte ens hon ser bra ut. Och hennes videobloggar som är typ 1-2 minuter och hon kanske säger 5 meningar om ens de. Resten av tiden piper hon och skrattar lite för sig själv.
Sen tro att hon är den nya "kissiemjaoo" och att kissie kan ta sig? Jag gillar faktist kissie's blogg mer än amanda's.
Också en översminkad blondin som tror hon är bättre än alla andra.
Gillar absolut inte hennes blogg!

(N)

Paow:
Hennes blogg är inte så farlig att läsa. Hon skriver inte så mycket om att alla vill vara som hon och att hon ser bäst ut. Och i hennes videobloggar kommer hon till saken och de är typ 1 minut och med fakta om vad hon ska göra och så. Inte som Amnada som bara piper mer än halva videoinlägget.
Hon verkar snäll och ser inte ner (iaf inte lika mycket som amanda och kissie) på andra. Hon är kompis med alla "sorter" eller hur man nu ska kalla de. Hon är inte rasist.
Hennes blogg är helt ok att läsa!

(Y)

Blondinbella:
Först när jag kom in på hennes blogg tänkte jag att hon säkert är som kissie. Men blev helt förvånad när jag läste och hon verkade vettig.
Hon skryter inte om sitt utseende och som jag läser så verkar de som att hon tycker att alla är lika bra. Hon är snäll på sin blogg och bryr sig om sina läsare (vad jag tror iaf).
Hennes blogg är rolig att läsa och hon är väldigt flitig verkar de som. Jag tror de var 3 företag hon har och sen bloggen. Sen måste hon ju ha tid med kompisar och hennes kille också.
Hennes blogg gillar jag veeeerkligen att läsa. Hittar inge fel på den. Hon är inte lika ego som dom andra vekar vara.

(Y)(Y)

Mammabecka:
18 år och 3 barnsmamma. Hon har en rolig och inspirerande blogg. Hon skriver mycket om sin vardag. Vad hon och barnen gör på dagarna. Hon har ett barn som är 2-3 år och sen tvillingar som är 1 år. Alla 3 är flickor.
Hon ska börja skolan igen till hösten. Hon är en väldigt bra mamma för att vara 18 år. Hon spenderar mycket tid med barnen och har nästan ingen tid med sig själv om man säger så.
Men de är ju bra att hon vill och har lust att umgås med sin familj.
Jag gillar hennes blogg. Ser absolut inga fel med den. Hon är inte som en "vanlig" 18 åring som går skola och super på helgerna.
Gillar hennes blogg starkt. Kul att läsa och intressant.

(Y)(Y)


http://www.kissie.blogg.se/

http://www.amandavardet.blogg.se/

http://www.paulinadanielsson.blogg.se

http://www.blondinbella.se

http://www.mammabecka.se

Om ni vill se bloggarna så finns länkarna där.
De här är min åsikt om bloggarna. Pallar inte göra till mig för dom. Säger istället vad jag tycker om bloggarna och bryr mig inte om dom läser de här.

Puss//Catriina

Låt ordet flöda
Postat av: carina

tycker du inte nåt om fjortis dessie då??

2009-08-17 @ 14:42:55
Postat av: sara

sv: ttack :) jodå det måste vi :b

2009-08-18 @ 10:47:51
URL: http://saraapalmqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack för din röst! :D

Allt bra med dig? ;)

2009-08-20 @ 19:27:10
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0