Städat

Igår så kollade film efter Ellen hade spelat klart efter ett tag. Vi kollade först "the unborn" och Alex kom och skrämde skiten ur oss alla :o Han kom typ i nån asläskig mask och bara glodde på oss och just när de var en spännande del i filmen.
Efter de iaf så gick Ellen och spelade Gh igen! Men sen så kom hon iaf och kollade "män som hatar kvinnor" med mig och dea.
Vi vaknade vid 1-2 och så fixade jag och Ellen oss medans dea åt. Sen gick Ellen hem. Jag väntade på dea men sen gick jag också hem.
När jag kom hem så började jag städa mitt rum som måste ha varit sveriges stökigaste! Men nu har jag iaf nästan städat klart den. Ska bara skura så är jag klar.
Jag skulle packa idag också men eftersom jag inte vet vad jag ska ha med mig och de jag vet att jag måste ha me måste jag använda först imorron på morronen.
Men ska ju vakna 0630 för att hinna så måste väl packa då om man får extra tid över. Hoff och imorron börjar skolan också. Tänk att sommaren typ redan är över. Kan inte fatta de. Men sommaren 09 har klart varit den bästa sommaren hittils.
Imorron så ska jag vara i skolan till  1130. Sen klockan 1300 har jag tid på ett ställe där som jag kanske berättar om sen. Om jag hinner ska jag vara med Hanna sen senare när hon har slutat skolan.
Ska bli kul för de är typ svin länge sen jag var med henne sist. Jag tror de var förra marknaden jag såg henne sist. Men boggar imorron om hotellet vi ska sova på har internet. Eller om pappa tar med vårat mobila.

Puss//Cariina

Låt ordet flöda
Postat av: whaaat?

är det sant

2009-08-24 @ 15:37:08
Postat av: whaaat?

är det sant att du ska till lule och göra en undersökning för att se om du har damp?

2009-08-24 @ 15:37:58
Postat av: Yassa

2009-09-09 @ 18:04:26
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg
Postat av: Yassa

Ställ en fråga i min frågestund:D

2009-09-09 @ 18:04:49
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0