Sista lördagen innan skolan börjar

Hej

Sitter hos dea nu :) Har varit med Dea och Ellen hela dan. Vi började med att kolla när dea målade sen så när hon var klar så gick vi ut på byn.
Vi ska nöta filmer idag så jag gick hem och hämtade datorn. För de är min dator vi alltid kollar film på.
Vi var ute på byn en sväng och skulle kolla på bilarna som kör runt på malmen men de blev för tråkigt så jag och Ellen gick till Dea istället.
Nu sitter Dea på datorn, Alex halsa så mycket cola så han mår svin illa och går om kring här och sen väntar jag iaf på att Ellen ska spela klart GH så vi kan börja kolla filmerna snart.
Dom som vi har bestämmt att kolla är iaf "the unborn", "disaster movie" och "män som hatar kvinnor".
Såg den igår. Den var bra men sviiin hemsk i vissa delar av filmen. Men den var bra iaf. Nu får man ju hoppas att Ellen har spelat klart snart så man kan börja se filmerna.
Sen är de skola i övermorron. Men behöver bara vara i skolan på måndag till 11:30 sen slipper jag hela tisdagen också. Ska till gve och göra ett par saker.
Sen får man ju också shoppa när man har mamma med sig. Hittade en tröja där som jag vill ha men inte hade råd till sist jag var där så mamma ska kolla på den och har jag tur köper hon den till mig.

Nu ska jag dra och se film snart om Ellen har spelat klart då :P

Puss//Catriina

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0