Saknar dig John<3

Hej, har inte blogga på typ svin länge.
Har typ varit ute en massa sen när man kommer in orkar man inte blogga.
Skadade foten på tisdag kväll. Var så blond att jag typ spela "fotboll" med en colaflaska. Var och kolla hos läkarn och hade kanske en spricka där. Men de får man väl typ kolla sen när sommaren är slut. Man pallar ju inte åka till Gällevare för att kolla foten och sen vänta där typ 100 år.
Har varit med Andrea, Ellen och Elin idag. Kul som fanken. Sen på kvällen så hade dea gått hem så var Felix, Aron och Alex med oss. Alex tog min tändare och gav bort den -.- Snacka om att jag blev sur. Har inte fått tbx den ännu! Sen så tog Felix min mobil och gav den sen till Alex som lämnade den på gräset. Sen gick Felix och sprang bort med den. Fatta jag fick psyk och skrek. Fick iaf tbx den sen av Aron.
Nu ska jag, Elin och Ellen sova i lägenheten :) Skriver mer imorron om jag orkar.

Puss// Catriina 


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0