Läänge sen

Hej

Har inte skrivit på ganska länge nu. Men har varken orkat eller haft tid. Man har ju mycket skola nu och så.
Har iaf varit hela helgen med dea och sov där igår så vi köpte cola, power king, chips och godis. Sen satt vi och nötte filmer till 2-3. När vi kollade en film så hann min dator dö 2 gånger för att jag hade råkat dra ut sladden.
Sen for jag hem 2-3 på dan och typ bara sega framför datorn medans jag snackade med daffe. Efter ett tag ringde dea och frågade om jag ville hänga med ut så jag for till byn och var med henne.
Är typ helt trött och har lust att gå och sova. Men ska nog hänga vid datorn ett tag till.
Sen så var jag så duktig att jag bet mig själv i läppen. Tummen upp för mig (Y). Ska nog börja måla om mitt rum snart om de inte är försent ännu. Skulle ju vara kul om man kunde fixa klart de i år. Och mitt fönster måste verkligen bytas!! De går inte ens att öppna :o Panik.
Men nu ska jag gå och kolla om de finns nåt vettigt att göra.

Puss//Catriina

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0