Grattis Daffe!

Hej

I skolan hände de väl inte så mycket. Förutom att jag och Mimi dampade lite på varan och dea den stackarn satt där brevid. Tyckte faktist synd om henne idag så som jag och Mimi höll på att dampa xD
Började läsa Edie's dagbok idag också "kyssar i paris" den var bra iaf så långt som jag har läst. Sen efter första no lektionen så åkte jag till vårdcentralen för att kolla foten.
Får ta Voltaren och Diklofenal varje dag nu till foten. Man får ju se om de blir bättre. Hoppas! Vet iaf inte vad som var fel på min fot.
Läkaren var turk eller arab så fattade inte så mycket om vad han sa. Men jag försökte iaf. Efter skolan så var jag med dea och sen när jag skulle hem var cykeln borta!!!
Var hemma ett tag och så ringde dea så vi gick och sökte efter cykeln som jag senare hittade i en buske. Sen efter ett tag gick vi ut med dea's hund Davies.
När jag kom hem sen så gick jag och hämta datorn och satt där ett tag. Sen så gick jag och började baka kladdkakor. 3 stycken nu får man ju bara hoppas att dom smakar på morfar's 70 års fest.

Grattis Daffe som fyller 16 idag :P
Nu ska jag nog gå och sova eller nåt. Håller på att somna.

Puss//Catriina




Tabletten ut :P

Dea och jag<3 Älskar dig vännen! BFF<3

Låt ordet flöda
Postat av: Anonym

At first, tack för kommentaren!<3 Den värmer otroligt mkt:')



Jobbigt det med din fot, jag hade inte pallat utan lånat motorsågen & sågat av hela skiten xD

2009-09-03 @ 22:26:12
Postat av: nYn

Uuuups, namnet å de försvann. Det var iaf jag som var den förra babbelmånsen:)

2009-09-03 @ 22:26:53
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/
Postat av: mimi

jag dampade inte, det var ju du som mishandlade mig :O höhöhööhhö

2009-09-04 @ 17:23:00

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0