..............

Hej, blev väckt idag av John. För att en viss Andrea hade bett honom att göra de.
Så jag vaknade vid 12 sen så typ satt jag och drog mig ett tag innan jag gick upp. Sen blev de frukost och den bestod av vatten och bröd. Jätte gott.... NOT.
Men sen så städade vi och gick ut. Efter ett tag kom Andrea till malmen också så vi satt där ett tag och chilla. Sen liiiiten senare kom Matte. Sen så gick vi ut med Davies och dom åt när vi kom tillbaks.
Efter de så gick vi till lägenheten och kollade film och hade skoj, Sen så hare väl inte hänt så mycket mer. Nu ska jag iaf vaka med dea och matte. Sen 5 ska jag kanske hem om jag inte sover hos dea.
Dom 2 håller på och däcka medans jag känner mig helt pigg. Har lust att gå ut men jag tror inte dom där 2 vill de :P
Men nu ska jag försöka få ett jävla internet till min dator så vi kan ladda ner en film som jag vill se.

Puss// Catriina

Saknar dig<33

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0