Catta hmm...

Var på dåligt humör så orkade inte skriva så mkt igår. Delvis för sprutan som jag tog var helt cp och jag fick typ jätte ont i armen och huvet. Sen kändes de som att jag skulle svimma.
Sen hade vi en tjej i klassen som jag inte har nåt imot men som är väääldigt jobbig.

Idag hade jag inga byxor. Alla var smutisiga och är runt i hela rummet för att jag inte orkar föra ner dom så de fick bli kjol. Men de gjorde inget att jag hade tights och kjol idag. För de var så jävla varmt. Vi var ute på no:n och de blev så varmt så jag tog av jackan ett tag och gick runt med t-shirt.
Hoppas de blir fint väder imorron också för byxorna har inte blivit tvättade eller ens förda till tvätten ännu. Måste nog göra de snart om jag inte vill gå runt med kjol, klänning, shorts eller 3-kvarts byxor.
Idag hade vi bad och vi var bara 4 st som var med!! 7b är på prao pch de var 4 som inte var med och sen var dea sjuk men som tur är kommer hon imorron.
Sen har jag fått ett nytt smeknamn av min idrottslärare. Hon kallar mig catta.
På svenskan behövde vi inte läsa. Vi fick göra lite vad vi ville. På so:n fick vi sluta tidigare. Sen på no:n fick vi ju vara ute då. Vi skulle igentligen spela brändboll men jag pallade inte Så jag satt på trappan och socialade mig med lite folk.
Efter skolan var jag me Mími och vi badade ett tag. Sen kom min syrra och irriterade sig. Sen så gick vi efter ett tag. Sen när jag kom hem gick jag på datorn och åt lite. Sen så var jag barnvakt mellan 6-8.
De lät så bra när mamma skulle ge örondroppar till casper när han hade ont i foten xD

Mamma: Vilket öra var de nu igen
Casper: (tog upp foten) Här (pekade på foten)

Hahha de såg så fult ut. Sen har jag bara suttit på datorn. Tack dea för att du hjälper mig i alla lägen<3 Du betyder. Alla ni andra betyder också. Misstolka de inte fel.<3

Ha de bra!

Låt ordet flöda
Postat av: [hon du skäms över]

Vad fick du för spruta?

2009-04-24 @ 09:28:11

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0