Kul med 2 tråkigheter

Nu har man haft ett jätte bra påsklov i Rosvik/Lule. Eller inte alla dagar men dom mesta. Alla förutom påskafton....

På fredag så åkte vi till stan som vanligt. Då blev de bara jag, Dea och Yusup. Dom hade ju jätte kul :P Jag tror alla vet att doms strula och kramades. Men så blev jag social och började ta kort på dom typ hela tiden. Jag tog typ 60 bilder på bara dom två.
Men sen så blev dom lite irriterade så Y:et tog min mobil och ville inte ge den. Men sen efter ett ganska bra atg så fick jag den igen. Men så fortsatte jag ta bilder på dom. Så då blev jag snödränkt också, så klart blev mina byxor genom blöta! Men sen så ringde jag lite folk men ingen svara. Efter ett tag så ringde helle upp mig.
Så snackade jag lite med henne medans Dea och Y:et myste me varan. Sen på busstationen så ringde Sebbe till mig. Så snackade jag lite me han sen så slutade vi också snacka. Men sen kom en kille. Han såg ut som 13-15 men han kan ha varit äldre. Men så kollade han på när dea och y:et hångla sen kollade han på mig och skakade på huvet. Alldeles som att han menade "hoff, dagens ungdommar"´. Haha höll på att dö av skratt.
Men sen kom bussarna och vi åkte till Rosvik och han till Boden. Så satt vi på datorn och glodde tv. Så myste jag   lite me havanna som somnade med mig i soffan. Hur mys är inte de?

På lördag så vaknade jag som vanligt och gick på datorn. Sen började jag fixa mig och så. Efter ett tag så tog jag och dea hunden ut. För den behövde rastas. Så vi gick till konsum och köpte lite läsk för att Hans sa att vi skulle göra. Men så hände en massa galet i konsum som jag inte orkar ta upp här. :)
Sen så gick vi hem iaf och s såg jag att davies blödde på baktassarna så sa jag de till dea och vi gick hem sen sa vi till hennes mamma. Och så tog vi hand om tassarna. Sen så fortsatte vi med att städa till påsken. Eller dom vuxna gjorde de. Jag, dea, alex och filip satt på datornerna på övervåningen.
Sen skulle jag och dea göra sallad så vi gick ner och gjorde den. Sen efter ett tag så började de komma lite folk. Så vi började äta efter ett tag. De var jätte god mat. Dom hade nå ägg som var jätte goda.
Sen gick vi upp igen och åt godiset som vi hade fått på morronen. Efter ett tag på datorn så gick folket och vi barn gick ner och fikade lite.
Sen var de nästan bara dator och tv resten av kvällen. Fast sen fick jag veta att min kille hade gjort slut. Han hade alltså bara playa mig. Asså fyfan va jag hatar han.

Igår så åkte vi till lule och de hände typ bara samma saker som på fredag. Men så hade jag köpt glass sen när jag hade typ 4 tuggor så gjorde dea så jag tappa den. Så gick jag och köpte en till. Men den fick jag äta upp iaf (A). Sen så blev de en massa hångel mellan dom när bussarna kom. Jag och dea var så duktiga så vi hade köpt tur och retur med linje 14 och vi skulle hem med linje 20. Så Hans och dom fick biljetterna. För i pajala kan man ju ändå inte använda dom.
Men så gick jag och dea lite senare och köpte 2 läsk och chips. Sen så fanns de popcorn hos Hans. Så vi satt uppe och socialade oss ett tag. Sen tog jag en dusch efter ett tag. Jag bara älskar duschen där. Inte på nåt perverst sätt men den är så mkt lättare än min här hemma. Sen blev de lite sent när vi skulle sova.
Klockan hann bli 3-4 innan vi somnade.

Idag så blev vi väckta halv 11-11. För att bussen gick 12. Men så fixade jag mig och jag fick äntligen ha på mina billybong byxor! Bara för att de var fint väder idag. Tänk idag när vi skulle åka buss typ hela dan så skulle de bli fint väder. Men sen kom bussen iaf och vi åkte till pajala.
När jag kom hem fick jag veta en jätte hemsk sak :( Min mammas morbror hade dött.. Hans hus hade börja brinna och han sov så han vaknade inte och dog... Han blev inne bränd eller hur man nu säger...
Men sen gick jag iaf till dea för hemma ville jag inte vara själv. Jag vågar men de är tråkigt när man kan göra roligare saker. Så jag var med dea och helle<333 mina bruuuuds.
Först var vi inne ett tag sen gick vi ut. Jag köpte först en daimglass sen gick vi till kauppis för att kolla om de hade kommit nåt nytt och de hadde de. Sen så sopade vi trapphuset och gick 10 kr var. Så  dea köpte cola men jag och helle köpte calippo. Sen gjorde vi en massa annat också.

Har iaf haft ett jätte bra lov me dea<333

Ha de bra!


Vill aldrig mista dej vännen<33


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0