Sjukgymnasten -.-

Nu har jag kommit på en sak. Jag ska försöka så gott jag kan, skriva flera inlägg per dag.
Fick sovmorron till 9. Och de är mycket eftersom jag oftast vaknar vid 6-7. Sen fixade jag mig för att åka till sjukgymnasten. Först tänkte jag på att ta på mig mjukisbyxor men så kommer man på att alla byxor man har är smutsiga. Så tänkte att de var lika bra att stoppa på tunika eftersom de ändå var varmt ute. Jag hatade att vara hos sjukgymnasten idag! Han som skulle kolla foten tog och klippte bort teipet eller vad de nu är. Så finns de en vass spets på saxen som vanligt då och så skrapar han upp lite hud från min fot! Säker inte med vilje men ändå.
sen tejpa han om mitt ben men på en annan ställning så nu kan jag använda den mer. Sen ska jag gå lite på den men ännu med kryckorna och de gör så j*vla ont varje gång jag tar ett steg.
Imorron måste jag till L8 för att hon ska skriva på ett par papper till praon. Vette var man ska praoa resten av dom 3 dagarna. Mamma säger att jag kan praoa på radion men va finns de att göra där igentligen?
Sen har jag haft som vanligt skola sen åkte jag hem.

Ha de bra!

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0