Luleå/Rosvik

Kom till Rosvik i tisdags. Vi gjorde inte så mkt. Satt mest vid datorn. Sen igår så åkte vi in till stan och var me helle. Vi shoppade. Men jag köpte inget. Sen gick vi till Baan thai och började äta. Efter maten så gick vi och bowlade. De var kul men jag var så dålig så klotet åkt in i rännan hela tiden. Så  jag förlorade och Andrea vann. Efter de gick vi till stan och så mötte vi Janely och nåra andra men vi forsatte vidare.
Efter ett tag på stan var de dags att gå till bussen. Så satt vi där ett tag och väntade på bussen. Men efter ett tag så kom bussen iaf. Så vi åkte till Rosvik och helle tillbaks till Pajala.
När vi kom till Rosvik så gick vi till konsum och köpte läsk, chips och godis för att fetta lite. När vi kom tillbaks så började vi fetta och satt vi datorn som vanligt.
Sen efter ett tag så bäddade vi och satt och kollade tv. Sen så har jag också myst med havanna (en katt). Hon är så jävla mysig.
Sen så somnade jag efter ett tag.
På morronen så vaknade jag av att davies andades på mig och alex, dea och hennes morsa snackade. Så jag vaknade och gick på datorn xD Sen så fixade jag och dea oss och gick till OK. Efter ett tag kom bussen och vi fortsatte in till stan i luleå.
När vi var i luleå så gick vi på stan och shoppa och då köpte jag saker. Fast vi åt före på dagobert mackbar. Vi båda tog kycklingmacka och påskmust. Sen efter ett tag kom Markus<3 och Yusup. Och så gick vi typ omkring på stan. Vi gick säkert 100 varv runt hela stan.
Men sen så hann klockan bli mkt och dom åkte hem. Sen efter ett tag så kom våran buss också så vi åkte till Rosvik. När vi kom till Rosvik så gick vi till konsum men den var stängd. Så vi fortsatte till OK som var öppet.
Så vi köpte cola och godis :D
Snart ska vi väl äta chips. Imorron blir de stan igen. Nu vet ni lite vad jag har sysslat med.

Ha de bra!

Låt ordet flöda
Postat av: L I S A

Hej, vad ska du göra i påsk? ;) Nått kul? ;)

Ha en underbar påsk iallafa.. ;)

2009-04-10 @ 14:17:08
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

GLAD PÅSK ;>

2009-04-11 @ 15:46:31
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0