Fegt..

Jag irriterar mig på folk som skriver anonyma kometarer. Exempel den här komentaren som jag fick om min klänning:

Postat av: Jag^^

Du sa till mihh att du tyck den va fätth ball .. Eller till min kompis iaf... du Vågar inte vara dig själv .. tönt !

Jag har aldrig sagt att min klänning var fett ball. Jag säger inte ens fett ball ;s Och om de är nån som inte vågar va sig själv så är de du. Du vågar inte ens säga vem du är. Jag är mig själv varenda dag för orka försöka vara nån annan än vem man själv är.
Ingen behöver skriva anonyma komentarer till mig för jag mer irriterad på att ni skickar anonyma komentarer än vad jag skulle bli om ni skrev erat namn och jag tål kritik.

Lite om min dag. Jag vaknade sent iaf. Klockan 2-3. Men de var för att en kompis ringde efter jag hade sluta blogga. Så då snackade jag i typ 1 timme innan jag gick och sov.
När jag vaknade så gick jag på datorn och var på bdb och msn. Sen började jag kolla på titanic för 12 gången.
Men den är så bra så jag kan inte sluta kolla på den. Sen är den så sorlig i slutet så jag börjar ALLTID gråta. Då menar jag alltid. De har inte gått en enda gång jag inte har börjat gråta när jag sett den.
Så har ni inte sett den så se den! Jag lovar nästan att ni inte kommer ångra er. De är den bästa filmen som någonsin har gjorts. Och jag menar de. Den är romantisk, sorlig och bra.
Jag såg halva filmen innan jag gick och åt lite mat. Sen gick jag och kollade den igen. och den är hela 3 timmar och 14 minuter!! Men de är värt att se den.
Sen har jag bara varit på datorn nästan. Har varit så lat och sysslolös att jag har inte klätt på mig vardagskläder, borsta håret eller sminka mig. Jag har varit likadan som jag var när jag gick och sov.
Imorron blir de att gå till banken för att få kortet fixat. Sen på tisdag blir de tandläkaren vid 10 på MORRONEN.
Får väl försöka att gå och sova tidigt imorron. Sen så kanske jag ska få rälls. Men vill man ha fina tänder får man väl ta vad som finns.
Sen ska jag kanske senare på tisdag till lule om jag får för mamma. Hoppas jag får!



Ha de bra!


Låt ordet flöda
Postat av: L I S A

Vad ska du göra över påsk då?

2009-04-06 @ 20:55:43
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0