Ett snabbt inlägg

Ja, nu har man varit hos dom läskiga tandläkarna.
Jag hade jätte svårt att somna igår så jag kollade film till 2-3 och sen gick jag och sov. Somnade som tur var. Men de blev ju sent. Sen var jag tvungen att vakna 9. Pappa ringde och kollade så att jag hade vaknat.
Sen klädde jag på mig och åt lite frukost. Efter frukosten var jag ju tvungen att borsta tänderna. Sen så var de ett tag tills jag skulle gå till tandläkaren. Men som tur var så höll pappa sig vaken ett tag till så jag slapp gå dit. Men jag var tvungen att gå hem igen sen då.
Hos tandläkaren fick jag veta att jag mest troligt ska få tanställnig! Rälls!! I nedersta tänderna och sen kanske i övesta också. Eftersom jag har en glugg som måste bort.
Jag hade inga hål som tur var. HAr bara haft hål i 1 tand i hela mitt liv. Men sen så var jag iaf tvungen att börja gå hem. Jag stannade på mammas jobb för att få pengar men efter 40 minuter orkade jag inte mer och gick hem.
Väl hemma så gick jag på datorn ett tag och kollade på andra avenyn. Sen var jag tvungen att börja packa till luleå.
När jag hade börja packa märkte jag att jag bara har ett par rena byxor och som har jag redan på mig. Mne så hittade jag 2 till par som jag ska tvätta när jag kommer fram. Sen pratade jag lite med dea för hon ville sociala sig lite :) Och imorron kanske vi åker till piteå för att kolla bio :)

Men nu har jag iaf packa allt. Tror jag iaf. Hoppas jag.. Men skit samma. Jag packade ner datorn samtidigt så nu är jag på hela familjens dator. Eller igentligen är den för mina yngsta syskon men alla i familjen brukar vara på den. Men de här är första gången jag är på den.
Men nu ska jag kolla klart Ugly Betty sen ska jag nog börja gå till bussen.
Justia! Jag höll på att glömma att ta med mig en handväska att ha mina saker i när jag är på stan xD

Men ha de bra alla! Bloggar kanske lite senare men är absolut inte säker så jag lovar inget.

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0