Majblommor

Ja, igår så gjorde jag inte så mkt. Jag var med dea ett tag på morronen. Fyfan va vi garva!
Sen gick jag hem och så gjorde jag väl typ de jag gör varje dag. Dator.
Sen på kvällen åt vi en tårta som hade blivit kvar från lördag. Sen har jag typ snacka i skype hela kvällen/natten. Med olika personer då. Men vid 3 fick jag äntligen gå och sova.

Vaknade vid 8 idag. Fick panik för vaknar oftast vid 6-7 för att hinna fixa mig och sen till skolan. Så jag fick fort klä på mig och sminka mig m.m. Men sen fick jag mer panik när jag inte hade typ nå byxor som var rena. Så de fick bli mina rosa stuprörsjeans och ett svart linne med en svart kofta.
Skolan började väl som vanligt. Fast efter lunch hade vi inte lektioner mer. Vi skulle sälja majblommor istället. Först gick de bra för mig. Men sen blev alla dryga och köpte bara små blommor men sen började de gå bra för mig igen.
Nu har jag nåra majblommor kvar. Hoff att dom ska gå så segt. Pappa svek mig och köpte av nån annan. Men jag ska tvinga mamma och mormor att köpa av mig.
Efter skolan hade jag som vanligt spelning med bandet. Vi börjar bli duktiga nu. Om man tänker efter i början fattade jag 0 på bas. Men nu har jag lärt mig iaf. Okej en låt men ändå.
Sen efter de så gick jag å städade hos pappas kompis så man får lite pengar att spendera.
Sen gick jag hem och började med att äta lite sen tog jag fram sista tårtan och åt upp den. Inte själv då. Sen gick jag upp på datorn och så var jag och läste lite boggar var inne på bdb och pix. Sen så lyssnade jag på musik och somnade.
När jag vaknade vid 8 så hade 8 personer skrivit till mig på msn. Folk hade dampa på mig via skype. Och så hade jag 9 missade samtal av Mimi. Och 3 sms, och till slut 1 röstmedelande där Mimi berättade sin lilla historia om vad som skulle hända om jag inte ringde.
De var inte så hemskt. Bara att min mobil kommer slängas på golvet och Mimis också. Så jag ringde upp henne. Så snackade vi ett tag sen så orkade jag inte vara hemma mer så jag gick och socialade med Mimi och Dea på gården.
Men efter ett tag så var Mimi tvungen att åka och så blev jag kvar me Dea.
Vi var ett tag på gården och sociala oss på datorn och så snackade vi. Sen så skulle vi gå. Vi gick först till kiosken men de var stängt så vi gick till sibylla men de var också stängt så vi fick inge cola eller nåt.
De var demprimerande xD
Sen gick Dea hem och jag cyklade hem till mig. När jag kom hem var de som vanligt datorn som gällde för mig.
Sen blev jag kallad finnejävel igår. Men vet ni vad, jag är en stolt finnejävel. Och svenska kan jag ju faktist. Fast jag blir senil ibland och glömmer lite ord. Men då hittar jag på egna fina ord. xD
Som när jag skulle fråga Dea och Mimi om jag skulle ha håret uppsatt eller löst. Så glömde jag att de hette löst så jag frågade: Ska jag ha håret uppsatt eller nersatt.
De lät så fail. Så dom börja asgarva. Sen började jag också asgarva med dom. På skolans val gjorde jag, Mimi, Dea och Helle en jätte fin serie om en sexiii gubbe. Serien var jätte bra och handlade om Gunnar.

Ha de bra!

Här har vi sexiiiga Gunnar ;)

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0