Min dag

Ja, idag så for jag till skolan trots magvärken som nästan tog kål på mig. Jag var tvungen att gå och hade svin ont i magen men mamma var inte hemma och idés inte säga till pappa.
Jag började nästan gråta så ont gjorde de. Kändes som att nån grävde i min mage utan att bedöva mig eller nåt. Men jag kom till skolan iaf men orkade inte vara med på idrotten och mamma hade sagt att det är bäst att jag inte är me eftersom jag var sjuk igår. Så jag satt och snackade med Andrea istället.
Vi fick sluta jätte mycket tidigare från idrotten. Så vi hade typ 1 timmes rast. Sen på franskan så fick vi sluta tidigare också. OCH JAG KLARADE FRANSKA PROVET :D :D Fast de var inte så bra vissligen men jag klarade den iaf. Jag fick 72/123.
Sen har skoldagen varit som vanligt. Eller i slutet av dagen så kollade vi en teater med en ängel som pippi :P
Efter skolan så gick jag hem och kollade film "step up 2 the streets" den var faktist bra. Så den är se värd enligt mig då men alla har sina egna åsikter. Efter de så skulle jag vara barnvakt  ett tag sen så gick jag till Andrea.
Vi gick först runt på byn sen så gick vi till folkets hus och satt bara och prata. Sen efter ett tag med chill så gick vi ut med Davies sen gick vi tillbaks till ruta 2 :P
Efter ett tag där så gick jag hem och  började kolla film som vanligt.

Varför tror vissa killar att dom kan äga tjejerna? Tjejerna har ju lika frivilja som dom. De här är ju sverige. Fritt land. Och en person (kille) säger att allt har en orsak. Men då kan den personen svara på vad det finns för orsak att min farfar dog. Varför var han tvungen att dö?!

Varför värkar de som att killarna är mer värda än tjejerna? Killarna får exepel mer lön än tjejerna fast om tjejerna skulle jobba och killarna bara prata. De tycker jag är dumt. Varför kan inte alla få samma lön istället, oavsett kön.
Och varför får killarna oftast mer uppmärksamhet när de gäller lärare. Om man typ behöver hjälp så är det nästan alltid killarna som får först hjälp fast tjejerna sa före att dom behöver hjälp.

De har jag aldrig försått och kommer aldrig förstå. Och en sak till om ett annat ämne. Alla majskorn är samma men ändå blir alla popcorn olika former :p

Sen finns de en massa annat jag också tänker på men som jag aldrig kommer få svar på.

Ha de bra alla!

En klänning jag gjorde. Skratta på bara :P

Låt ordet flöda
Postat av: Jag^^

Du sa till mihh att du tyck den va fätth ball .. Eller till min kompis iaf... du Vågar inte vara dig själv .. tönt !

2009-04-03 @ 12:58:25
URL: http://lol.blogg.se/
Postat av: Nella the nörd

Krya på dej<3 Och vaddå dåligt???? på mitt förra tyskaprov (inte de senaste) så fick jag exakt HÄLFTEN RÄTT!! Men och, spelar roll, vad gör det om hundra år? och ditt resultat var jueh BRA! Och du, det med Pippi.... Jag dampade lös som en värsta gorilla, och skrek som en stucken gris (vrf säger man stucken gris egentligen?) Håller med dej om det med kön... SÅ SJUKT! Och popcornen åxå...xD och du, klänningen var snygg. Den kommer va ännu snyggare på en sötnos, så dra på den nu:)

2009-04-03 @ 19:56:37
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/
Postat av: Nella igen:)

Dessutom tycker jag det är fegt av dej "Jag^^" att inte våga uppge vem du är. Vem är det som inte vågar visa vad han/hon tycker????? :@:@ Lol på dej, dampunge^^

2009-04-03 @ 19:57:58
Postat av: Nella igen:)

Dessutom tycker jag det är fegt av dej "Jag^^" att inte våga uppge vem du är. Vem är det som inte vågar visa vad han/hon tycker????? :@:@ Lol på dej, dampunge^^

2009-04-03 @ 19:58:44
Postat av: Amna

Håller med nella!!! fega ungjävel som inte vågar säga väm hon/han är ...

Jag har inte läst din blogg fören nu, så jag måste bara säga vilken idiot ! men Catti ta inte åt dej dom orden för alla i hela universum vet att du inte är värd dom ! kram på dej<3

2009-04-16 @ 17:48:49
URL: http://rattfallan.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0