Ont i foooooooten

Ja, idag på morronen när jag vaknade så var varken mamma eller pappa hemma! Och aldrig att jag hoppar med kryckor typ 1 km! Så jag fick ringa grannen och fråga om jag kunde åka med dom.
Som tur kunde jag de. Så då slapp jag iaf hoppa till skolan. På skolan hände inte så mycket.
På bilden så pallade jag inte mer för att jag får så ont i handflatorna. Dom blev jätte röda och typ blåa också. Så gick jag hem eller jag åkte när pappa kom till pajala.
Hemma så åt jag lite pizza som hade blivit kvar sen så drack jag cola också. Jag är ganska hungrig. Har bara ätit en liiiiiten bit pizza och lite chokladpudding. Sen har jag inte ätit nåt mer idag.
Sen har jag bara varit på datorn och kolla tv. For en sväng med mamma till konsum också och handlade.
Har typ varken ork eller nåt för att skriva långa inlägg. Men jag ska försöka börja skriva bättre.

Ha de bra!


Min fot tills vidare. Ska till sjukgymnasten imorron och får se hur de blir...

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0