14 år idag :D

Igår var de fredag och jag var i skolan som vanligt. Efter skolan var jag tvungen att gå hem för pappa skulle till läkarn med Calle. Sen när pappa hade kommit hem gick jag till frasses. Sen så stannade jag och Mimi där och Dea och Helle cyklade till Helle och hämtade pengar.
Sen så när dom kom så började vi äta mjukglass. Den här gången hade dom stora bägare så jag tog en sån. Sen så gick vi hem till dea och sociala oss. Men Mimi åkte hem så då blev vi andra kvar. Efter ett tag som kom Kangas, Janely och Emilia till Dea. Igentligen skulle dom väl vara med Alex och dom men dom började vara med oss istället.
Sen senare på kvällen så gick jag, Dea, Emilia och Janely till malmen och var där. Så var vi där i typ 2 timmar!
De blev askallt för man bor ju i nordpolen pajala. Men sen orkade vi inte mer så vi gick hem till dea istället. Där var de fullt ös. Sen kom de mer folk och ja, man kan ju inte gilla alla.
Sen så gick dom och de blev jag, Dea, Mimi och Helle kvar. Så alla sov här. Jag och Mimi blev sociala och gjorde varsin habbo gubbe. Sen spelade vi lite habbo. De var jätte socialt.
Sen orkade vi inte mer så alla gick och sov. Helle hade typ redan somnat.

Idag på morronen så hade Helle farit till stallet vid 9. Så hade Dea och Mimi vaknat för ett bra tag sen. Så Mimi tog bort täcket av mig så jag skulle vakna.
Jag var helt borta och trött så jag tog hennes täcke istället. Sen så tog jag datorn och Mimi satte sig brevid mig och jag gick till facebook. 1 person på facebook hade sagt grattis. Sen hade jag ju fått grattisar på msn, sms, bdb och personligt eller hur man nu ska säga också. Sen så Mimi ner och jag klädde på mig.  Sen gick jag också ner till Dea och Mimi.
Sen åt vi frukost och så. Sen så gick Mimi hem för hon skulle vara barnvakt. Sen så kollade jag och Dea på tv ett tag sen så gick vi upp och fixade oss. Sen så cyklade vi hem till mig och hämtade mitt bankkort så pappa kunde stoppa pengar på de. sen gick vi och åt på lappland river med helle.
Efter vi hade ätit gick vi till ica och köpte godis, chips m.m och vi hyrde 2 filmer. Vi hyrde "wanted" och "vicky cristina barcelona". Sen gjorde vi klart allt och så ringde mamma och sa att jag skulle komma hem och äta tårta med familjen och att hon kunde hämta mig samtidigt som hon gick till affären.
Sen så kom hon och jag satt i bilen med Casper tills mamma kom från kiosken. Och så kom svenne och fick veta att jag fyllde år så han gick och köpte godis till mig xD Sen när vi var i konsum och handlade tårta m.m så började han sjunga "Ja må han leva" eller vad den nu heter och han sjöng den så de hördes i hela konsum xD
Sen så åkte vi hem. Casper var sur för han fick ingen glass.
Hemma så åt vi tårta sen förde pappa mig till dea igen och vi kollade film m.m. Sen var Mimi tvungen att åka hem och så då blev vi andra kvar.
Sen kom en massa folk och helle dissade oss ett tag. Sen när dom andra kom så var vi på väg att gå ut just så då följde Helle med. Sen hände en massa mer också.
Nu sitter jag här och ska hjälpa till lite.
Av dea fick jag ett halsband som jag har önskat mig. Av min morbror ett par jätte fina öronhängen. Av min gudmor och gudfar fick jag nagelack, nagelacksbortagning och en nesecär(?). Sen ska jag få mer.

Ha de bra!


Låt ordet flöda
Postat av: Amna

GRATTIS HOPPAS DU HADE EN FIN FÖDELSEDAG!

KRAM OCH KOM I HÅG ATT DU ÄR EN AV DEN ALLRA BÄSTA! ILY <3

2009-04-18 @ 20:24:30
URL: http://rattfallan.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis catti<3

2009-04-18 @ 22:47:18
Postat av: sara

GRATTIS GRATTIS GRATTIS I EFTERSKOTT!!! <3<3<3<3<3<3

2009-04-27 @ 21:12:07

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0