Glöm dina bekymmer, imorron kommer nya!

Idag så stoppade jag alarm på 06:00 och vaknade 06:30 bara för att jag lega och dryga mig.
Sen började jag dagen med en dusch. De var jätte skönt att känna sig fräsch i skolan. Sen blev de ovanligt fint väder. Så jag stoppade på mig mina Billabong shots eller vad de nu är sen en tunika som man kan vika in så de blev som ett linne. Sen bara en svart kofta över.
När jag kom till skolan värkade alla tycka att jag var galen som kom med shots mitt i vintern. Eller de är ju vår men vi har ännu kvar en massa snö. Men jag tyckte de var varmt så jag klarade mig hela dan med mina kläder. På morronen skulle vi kolla film för våran svenska lärare var sjuk. Vi kollade "pritty woman" hela 7:an då. Vi var typ 50 pers i klassrummet. Jag tyckte filmen var ganska bra. Jag har ju sett bättre men den var ändå bra.
Sen hade vi lunch. Så vi gick ett tag till matsalen sen gick jag, Helle, Mimi och Dea till frasses. Jag och helle tog mjukglass. Dea och Mimi tog milkshake(?). De var jätte gott med första mjukglassen.
Jag åt ju de i lule också men de är inte lika gott som i pajala. Eftersom pajala har topping i bägaren och i lule har dom den på glassen.
Sen hade vi engelska. Den var som vanligt. Sen hade vi mentortid och i slutet på dan så hade vi syslöjd. Och jag hade ingenting att göra.
Efter skolan så hade Mimi utvecklingsamtal. Jag, Helle och Dea skulle åka till deas pappa och vänta istället för att sitta i skolan. Men när jag kom ut så cyklade dom i väg :( Kännde dissen dära. Men då skulle jag dissa dom tbx så jag gick till skolan och väntade på Mimi.
I skolan så tiggde jag och Elin.S bulla av saga och då fick vi dela på en. Den var faktist god. Efter en stund med väntan på Mimi så kom Helle och Dea till skolan. Så då satt jag med dom och väntade. Och så lekte vi en "rolig" lek xD Den är så ful så jag is inte ens säga den här.
Men efter en lååång stund så kom Mimi iaf och vi kunde gå. Först gick vi till dea ett tag och hon tog skolavslutningskläder från kauppis. Jätte fina var dom. Och de påminner mig om att jag inte har kläder till skolavslutinigen ännu. Men sen var vi på byn ett tag och dampade på gården. Men jag och Mimi dampade ändå mest. Jag skulle kast vatten på Mimi men så råkade jag kasta på glassboxen istället.
Sen skulle alla hem så jag och Helle gick hem till mig. Sen dampade vi lite på msn och pixbox. Efter ett tag var de inte så roligt så vi gick och fikade på café nova. Vi tog en baguette var. Sen kom de lite folk dit. Och eftersom Aron också kom så stog Jarno och nåra till utanför så när vi hade ätit klart så skällade jag ut Jarno för att ha mobbat min brorsa så jag ska kolla om han vågar röra honom mer.
Jag brukar inte vara så våldsam annars men jag blev så sur när han alltid ska hålla på med min lillebror. Han böt till och med skola men så böt Jarno dit också -.-
Men sen var vi iaf med Janely ett tag men sen skulle alla gå igen  så jag gick till dea. Sen gick vi till byn och var med Janely och Elvis. Men sen blev de så psyk kallt så vi gick till dea. Så satt vi där ett tag sen gick jag hem. Väl hemma väntade min dator. Så jag slog mig ner på sängen och var på datorn. Sen bastade jag.
Nyss åt jag rostadbrög och drack varmchoklad med grädde i. De var då j*vligt gott. Ska nog göra de imorron också om jag orkar.
Nu har jag lyssnat på "synd att du är så söt" typ hela kvällen. Den är bra. Jag är en sån där männsika som kan lyssna på samma låt om och om igen utan att tröttna på den.
Imorron ska jag nog städa mitt rum.
Om 3 dagar fyller jag år :D

HA DE BRA ALLIHOPA :D

Skulle ladda upp en bild men de gick inte...


Låt ordet flöda
Postat av: Nella

Mobbare är en riktiga skitstövlar, eller njae, kanske inte mobbarna, men det dom gör... :/ Krama din lillbeor från mig!! <3

2009-04-16 @ 12:23:16

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0