Vill ha sommar!

Hej igen!
Har snackat med Peter i skype och med Amna i tele samtidigt. De gick itne så bra. Hehe...
Okej inte på nåt misstolkande sätt utan de blev lite prat i munnen och så. Sen har jag kollat på Apollo 13 igen. Vi har kollat den en gång i skolan förut men hade lust att se den igen.
Sen så hat jag duscha eftersom mitt hår var så fettitgt. Och jag menar verkligen fettigt. Men nu är de rent. Gjorde en fiskebensfläta på mig själv. Den blev nog lite sådär.
Sen har jag ringt och snackar med Elin också. Vi snackade lite om one tree hill. Eftersom vi båda älskar den serien. Men man måste se den! Den bara äger sååååå mycket.
Sen har jag ringt och skrikigt på en person också. Men de är inte så viktigt.
Sen tog jag disken bara för att mamma tvingade mig. Nu vill jag åka till Rosvik med dea. Men gissa vad. Mamma låter mig inte... -.-
De har faktist varit väldigt varmt idag. Gick med tunika till skolan. Sen har solen typ varit uppe hela dan. Hoppas vi får sommar snart. Hoppas vi får likadan maj som förra året. Då var de verkligen varmt i slutet på maj. Och hoppas vekligen att de inte blir lika kallt som förra året. Eller som typ dom flesta sommrarna vi har haft.
Nu ska jag nog gå och sova eller nåt.

Ha de bra!


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0