Vad ska man skriva....?

Hej, idag har de hänt ganska mkt. Men ändå inte mer än vanligt.
På skolan hade vi en vanlig dag. Fast på idrotten var vi bara 9 personer och de var 8 som var med. Eftersom 7b var på prao så var vi så lite idag. Vi hade basket och var 4 i varje lag. Mitt lag vann med 24-8 tror jag eller så vann vi med mer.
Sen så ramlade jag 2 gånger för att jag är så duktig. Fick så svinigt ont i knäna. Men så spelade vi 4 i varje lag i 30 min. Sen blir vi säkert 8-9 på badet på torsdag också.
De är ganska skönt och chill ändå men ganska tråkigt ändå. Sen hade vi bild. Och ingabritt fick ju psykbryt som vanligt. Så fortsatte vi med våra fina små rum. Sen så tog Mimi och Helle godis av mig :( Dom fråga inte ens. Men jag är inte sur på Mimi mer bara för att hon är min fru (A).
Sen skulle jag få godis av henne också. Sen efter skolan så skulle jag åka hem och hämta badkläder. Sen hämtade jag pengar också. Igentligen skulle pappa hämta mig men han skulle ha varit så seg så jag börja gå. Sen när jag nästan skulle svänga in till kvarteret så kom pappa me bilen och hämta mig. *suck*
Men så började jag dampa ner allt jag skulle ha med mig och började gå till byn. Sen gick jag till dea för att möta henne och Mimi. Sen gick vi till café nova och fikade. Efter vi hade fikat så gick vi till badhuset. Sen betalade vi och gick ner och böt om. Ja, nere i omklädningsrummet så hände ett litet misstag som jag inte tänker ta upp här för att mobba en person.
Sen så gick vi upp och badade. Vi garvade åt allt typ. Sen kom helle och var där i typ 15 min sen gick hon för att hon hade ont i huvet och skulle gå hem. Men så badade vi typ en timme till och hade jätte kul. Men så hände de en massa annat där nere också sen.
Vi typ hade kul och snackade i bastun. Asså de roliga var att vi snackade. Sen böt vi om och gick hem.
När jag kom hem så gick jag till datorn som vanligt. Men jag var inte där så länge för jag gick ner och spelade kort ett tag. Sen gick jag upp igen men gick ner efter typ 5 min.
Sen så beställde jag och mamma lite saker från "new body". Sen kollade jag på tv ett tag.
Efter ett tag med tv tittande lästa jag bloggar m.m. Och nu sitter jag här.
Igår skulle en kompis till min blogg men kunde inte komma in på den för att de stog att min blogg kan/innehåller porrbilder och de gör den ju inte. Man kan ju kolla själv om man inte tror mig.
Men nu ska jag gå och sova. Får lite sov morron imorron. har man tur kanske man hinner äta frukost.

Ha de bra!


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0