Vette vad man ska skriv här xD

Hej, har inte skrivit sen torsdags.

Fredag: Så var jag med Andrea, Emilia, Janely, Joppe, Ogge och Alex. Vi gick och socialade oss på byn. Först hade jag och dea ätit på frasses sen gick vi tillbaks dit med alla andra. Fats då var inte ogge och alex med.
Sen gick vi tjejer runt på byn och bara var. Men sen hade vi lust att gå till malmen. Där blev de lite drama efter ett tag.
En kompis ex började hota oss via sms. De är jävligt omoget tycker jag iaf.
Men sen gick jag och dea för vi hade office på morronen. Sen spelade vi GH och ja.. Dea blev nog lite smått irriterad när vi var tvungna att börja spela en och samma låt om och om igen i typ 10 min. Men sen gick de ganska bra resten av låtarna.*stolt*

Lördag: Så vaknade vi vid 07.30 och fixade oss för fottin. Våran första match började vid 9-10 tror jag. Matcherna slutade: Junis 0-0, KOS AIF 0-1, GSK 4-0, KFF 1-1, ASSI 1-1. Sista matchen slutade med straffar sen. Jag var och åt pizza med dea och Mimi satt och kollade på. Sen gick vi ut me davies en sväng.
Sen gick vi till rian igen för att vi skulle ha match snart. Så kom helle också och kollade. Men efter tredje matchen så stack helle den dissaren. Sen stack Mimi efter ett tag. På matchen mot Kiruna blev de lite dramatiskt. En tjej kom och tcklade mig när bollen var typ på andra sidan plan och så höll jag på att tappa balansen men så börja hon tackla mig ännu mer så jag föll och skadade foten på nåt konstigt sätt.
Tack vare henne fick jag inte spela sista matchen mot assi. Istället fick jag sitta och bara kolla. Sen gick vi till dea och hade skoj. Eller iaf jag.

Idag vaknade jag och dea vid 12-1. Jag hade jätte ont i foten och dea hade ont i ryggen. Måste hoppa med kryckor för att jag itne kan stödja benet. Ska gå och kolla foten imorron och se om de är nåt allvarligt.
Var hos dea ett tag men när pappa slutade jobbet hämtade han mig samtidigt. När jag kom hem kollade jag "Autopsy" (skräckfilm). Den var inte så läskig bara lite. Den var mer äcklig. De var typ en psyk doktor som tog ut hjärta m.m av folk. Men sen började jag kolla på "bröllopsduellen". Den var faktist bra enligt min åsikt då. Men hann bara se lite för sen kom mamma och vi skulle åka till ohtanajärvi för att hämta Consta.
De var ganska svårt att hoppa med en fot och kryckor för de var väldigt lerigt där. Men sen hade dom små lamm som vi gick och matade. Otroligt sööööta var dom där lammen och så höll jag i en som verkade gilla mig eftersom den inte ville gå när jag stoppat ner den.
Men sen fick vi lite fika och efter ett tag åkte vi hem. När jag kom hem så kollade jag klart filmen och kom på att jag hade missat ONE TREE HILL! Fick panik eftersom jag älskar den serien och de vet dom flesta xD.Men sen har jag väl inte gjort så mer än haft ont i foten.

Jag skäms ABSOLUT INTE över dej!

Ha de bra!

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0