Att fly från livet är att välja döden.

Hej alla, idag hare inte hänt så mkt. Skolan började och där var allt som vanligt. Men ingentligen har jag inte så mkt att gnälla om skolan. Förutom ett par små saker. Jag har ju underbara kompisar att vara med på skolan. Och jag umgås med dom jätte ofta på fritiden.
Sen har jag ju kompisar i A och B också men jag umgås mest ändå med dom i C. Och speciellt Andrea, Mimi och Helena.<3333 De har ju varit massa bråk med 2 av dom men allt löser sig och de är jag glad över. För livet skulle inte vara lika kul utan dom. Men nu får inte alla mina andra vänner bli ledsna. För livet utan dom skulle inte heller vara lätt. exempelvis så skulle inte livet  vara lika lätt utan alla underbara samtal och mejl av nella.
Och så vidare. Orkar inte börja rabbla upp alla underbara vänner jag har. Men en sak. Alla mina vänner ska veta att dom betyder otroligt  mycket i mitt liv.
Och verkligen nu när jag är otroligt deppad av mitt liv så finns nella alltid där för ett  seriöst snack. Så jag kan  alltid vända mig till henne om nåt känns piss. Och de är skönt att veta att allt jag säger till henne stannar mellan oss.
Om ni inte är vän med henne så missar ni verkligen nåt. För hon är en bra lyssnare m.m.

Hoff nu byter jag ämne igen och börjar snacka om mina vänner istället. Men fortsätter jag med min dag lite.
I skolan började vi göra små rum på bilden. Jag och Helle skulle först göra ett mentalsjukhus/psykhem (dit skulle jag behöva åka) men sen orkade vi inte för allt blev så osocialt. Så vi började göra ett fjortisrum. Först var de Mimi´s rum enligt helle men sen fick de bli Aron´s rum istället.
Fast de finns personer jag saknar i mitt liv också. Exempel en kille jag va tsm me förra året. Han gjorde nåra taskiga saker men de hjälper mig inte att glömma han. Saknar honom otroligt mycket.
Efter skolan så var jag med Mimi och Helle. Dea dissade oss *sadface*. Först var vi 3 till luna mia och kollade på kläder och helle köpte en skinjacka. Sen gick vi till gården för helle skulle ha bullar.
Efter de så fick vi lust att gå till café nova och Mimi bjöd mig bara för att jag fyller år på lördag(A).
Så jag tog en baguette och en cola. Helena fick värsta missbildade baguetten. Den såg inte så god ut och hon tyckte korven (som var helt jävla missbildad, har aldrig sett en sån korv i mitt liv) väldigt stark men den var inte strk alls.
Sen så fortsatte vi till gården en sväng och åt först glass sen gick vi på datorn.
Där var de inge socialt så jag och Mimi satte oss för att kolla vad helle skrev om. Sen efter de var alla tvungen att gå så jag gick hem. När jag var hemma så efter ett tag så fråga Andrea om jag ville följa med på bio med henne, Mimi och Helle. Men jag hade inga pengar så jag kunde inte.
Sen har jag inte gjort så mycket. Somande redan vid 7-8!!!! Var så himla trött. Sen vaknade jag och tog av mig bysorna och koftan. Sen vaknade jag nyss och tog av linnet också och böt till pyjamas.
Nu har jag varit lite på msn och läst bloggar. Nu ska jag nog gå och sova innan jag somnar på tangentbordet.
De skulle vara kul om alla som läser min blogg kan komentera nåt. Så jag vet vilka som läser och så jag vet om nån ens is läsa xD

Ha de bra!


Låt ordet flöda
Postat av: Nella

Tack för dom fina raderna, tkr inte att jag är värd dom men ändå...<33 ÄLskar dig allra mest ska du veta!!!

2009-04-15 @ 11:32:52

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0