Sjuuuuuk!!!

Har inte skrivit på nåra dar nu. Dels för att jag har varit sjuk och inte orkat.
Igår har jag bara suttit vid datorn. Har haft så ont i magen så har inte ens kunna gå.
Idag så var de bättre och tänkte gå till skolan men mamma sa att jag skulle stanna hemma iaf. Missade syslöjden som jag aldrig skulle missa frivilligt. Syslöjden är ganska viktig för mig för jag vill bli designer. Eller jag hoppas på att bli designer och starta ett eget känt klädmärke. Ingen som redan finns utan ett eget ett helt helt eget som ingen annan har nåt att göra me.
Jag tror inte jag kan bli de så som jag syr. Ni ska bara se mig. Alla som skulle se mina kläder skulle gå skrattandes ifrån. De säger jag inte för att ni ska tycka synd om mig eller nåt sånt utan jag säger bara.
Sen hade ica "godisregn" idag. Eller dom skulle de men de var bara ett aprilskämt. De tyckte jag var lite lågt. För alla barn som trodde de skulle bli de och så var de bara ett skämt.
Har ladda ner filmer också hela dan igår.
De här blev ett kort inlägg för jag har varit sjuk så de har inte hänt mycket.

Ha de bra!


Låt ordet flöda
Postat av: Nellathenörd

WHAT??? Lurade dom i småbarn att dom skulle få godis??? Och inte gav??? SVINIGT ELAKT!!!

2009-04-02 @ 11:31:52
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/
Postat av: Jag igen^^

Krya på dej:)<33

2009-04-02 @ 14:41:55

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0