Barnvakt hela dan

Gick och sov halv 4 på natten igår. Sen så ringer en kompis halv 9 på morronen. Jag lät han bara ringa och somnade om.
Sen vaknade jag igen vid 12-1. Så började jag med att ringa Mimi för jag skulle vara med henne. Så bestämde vi att hon skulle ringa när hon hade sluta passa Lisa. Så gick jag på datorn ett tag sen gick jag ner för mormor och morfar hade kommit. Så klädde jag på mig en tunika eftersom de var ganska varmt ute.
Men så säger pappa att han ska börja jobba 2 istället för 7. Så blev jag irriterad på honom eftersom jag inte ville vara inne hela dan. Men så fick jag smsa Mimi att jag inte kunde komma eftersom jag var tvungen att vara barnvakt redan 2. Sen gick jag och tog lite frukost.
Klockan 2 så åkte pappa och jobba. De var lungt ett tag för alla gick ut förutom jag då. Sen när dom skulle äta så hittade jag bara en av ungarna. Så sa hon att dom hade gått åt ett annat håll. När jag kollade ditåt så sprang dom iväg. Jag tog på mig byxor istället för kjol och en jacka.
När jag hade gått till andra sidan kvarteret så var dom där. Dom skulle just gå in i skogen när jag stoppa dom. Så tog jag med dom hem och alla börja äta. Men så såg jag att min lillasyster hade tagit mitt smink och fick psyk på henne. Så tog jag tillbaks sminket och hon blev sur och gick till sitt rum och låste dörren.
Efter ett tag fick jag upp dörren och sa att hon ska komma och äta men hon brydde sig inte och fortsatte att spela. Sen efter ett tag hadde alla ätit.
Sen gick dom ut igen eller bara 3 av dom men efter ett tag så gick den fjärde också.
Vid 7-8 så skulle dom 3 yngsta sova så jag la dom i sängen efter en massa bråkande. Sen somnade dom vig 8-9. Så jag gick på datorn och en massa hade dampa på msn. Sen kom mamma hem.
Måste gå och sova snart för att orka vakna på morronen. Måste vara hos tändläkaren 10:50 och jag måste gå dit!!!!

Ha de bra alla!

Förästen jag ska till luleå imorron och vara me dea :D :D :D<333

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0