Påsklov nu :D:D:D

ÅÅÅ, va irriterande. Min skärm till datorn har typ blivit mega stor. Eller bara internet och de stör mig massor! Så nu är alla webbsidor på nätet typ dubbelt eller trippelt så stor som den igentligen ska va.
Får fråga pappa imorron eftersom de inte hjälper med att starta om datorn.

Igår hann jag inte skriva för jag hade kul. Jag var me Andrea, Mimi och Helena. Vi hade jätte skojj. Först så sprang vi till kiosken utan helle för hon hade inte kommit. Sen när hon kom började vi grilla marshmellaos (vette hur de stavas) i en öppen kamin eller vad man nu ska kalla de.
Vi hade jätte mysigt där och bara grillade och snacka. Sen hade vi oboy där också och helle råka spilla ett glas så vi fick börja städa undan de. Sen efter vi nästan hade städa undan de så började jag blöda näsblod.
Så jag fixade de sen var jag tvungen att springa till kiosken för att köpa lite chips. Men då hade jag bara 7 min på mig för att hinna dit. Så jag sprang med papper i näsan (för att blodet inte skulle komma på mina kläder) och utan skor till kiosken. Som tur är så är de typ bara 5-10 meter mellan dea och kiosken.
Sen började vi iaf kolla film "hit and run". Vi trodde den skulle vara läskig men jag lovar, de var den inte!
Men sen åkte Mimi och helle hem så jag och dea blev kvar. Vi var på datorn ett tag och snackade i telefon sen gick vi och sov.

Idag så var jag hos dea ett tag på morronen. Sen gick jag hem för min lillebror skulle ha kalas idag så jag var tvungen att åka hem och hjälpa till att städa.
Efter jag städat och vispa grädden så gick jag och böt om eftersom mina kläder var helt mjöliga. Så jag böt till en klänning som jag tycker mycket om men aldrig kan ha p nästan. För de är mer som en sommarklänning. Men då kunde jag ha den idag eftersom den är lite av en fest klänning också.
Efter en massa ätande av kladdkaka, grädde, godis, popcorn, chips och kakor gick jag upp med ett glas påskmust och började kolla film. Idag hann jag kolla 4 filmer. 3 skräckisar och 1 komedi. Skräckisarna var Asylum, From within, martyrs och marley and me. Jag tycker alla filmerna var bra men den äckligaste/läskigaste av dom alla så tar martyts priset.
Lite av hadlingen: I hela filmen så var de ett gift par med 2 barn som misshandlade folk i ett rum som ingen kände till. Jag vet inte om barnen viste vad föräldrarna gjorde. Men sen så kom en tjej som hade rymt från dom (15 år sen i filmen) tbx och dödade hela familjen. Om ni vill veta varför får ni se filmen. Men sen dog hon och hennes kompis hittade rummet där dom hade misshandla personerna och där var en kvinna också som dog senare i filmen.
Sen kom familjens medhjälpare och hittade kompisen och började misshadla henne. I slutet hade dom skärt bort all hennes hud. Medans hon levde/var vaken.
Så om ni gillar skräckfilmer kolla den.

De är inte lika kul för mig att kolla skräckisar mer. För förut brukade jag bli lite rädd och undra vad som kommer att hända men nu kan jag gissa mig fram vad som händer och blir inte rädd mer.

Aja ska nog gå och sova snart så jag orkar vakna imorron. Och inte sover bort hela dan istället.

Sen hände en sån ful sak på hk:n. Lika att skriva de här eftersom en viss Mimi ändå har berättat till hela 7:an XD
Vi hade frågor på hk:n som man skulle svara på. Sen kom en fråga om vad GMO är en förkårtning för. De rätta svaret var Genmodifierade organismer men jag råkade skriva  och säga till våran hk lärare Genmodifierade orgasmer.
Så då fick alla asgarv. Och jag fick skämmas hela fredagen och säkert när skolan börjar igen

Ha de bra!

Alla 4 hooties

(kunde inte ladda upp mer bilder men kolla på min bilddagbok Catriiina om ni vill se mer :D )



Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0